Якщо ви граєте по модему, то вимикайте icq, зупиняйте закачування і все інше, що створює зайвий трафік. Потім зробіть в своєму конфігу перемикач настройок мережі. Робиться він дуже просто: У файл cstrike/autoexec.cfg додайте ось це: alias net0 "rate 1400; cl_rate 1000; cl_updaterate 10; cl_cmdrate 15; alias netsw net1; echo *** Net: 24.0k, updates: 12; speak ten" alias net1 "rate 2600; cl_rate 1500; cl_updaterate 15; cl_cmdrate 20; alias netsw net2; echo *** Net: 26.4k, updates: 15; speak fifteen" alias net2 "rate 3100; cl_rate 2000; cl_updaterate 20; cl_cmdrate 25; alias netsw net3; echo *** Net: 31.2k, updates: 20; speak twenty" alias net3 "rate 3300; cl_rate 2500; cl_updaterate 25; cl_cmdrate 30; alias netsw net4; echo *** Net: 33.6k, updates: 25; speak twenty.five" alias net4 "rate 6000; cl_rate 5000; cl_updaterate 50; cl_cmdrate 50; alias netsw net0; echo *** Net: all must die, updates: 50; speak fifty" net0 У файл cstrike/config.cfg потрібно додати ось це: bind ALT netsw //вместо ALT можна поставити будь-яку клавішу. net_graph 1 net_scale 5 net_graphpos 2 Прямо у грі натискаючи клавішу ALT підберіть оптимальну швидкість для вашого коннекта. По моєму досвіду при коннекте в інет 33600 нормально без лагов можна грати на значенні 10-15. Розшифровка: rate - Обмеження вхідного трафіку (Байт/сек.) cl_rate - Обмеження витікаючого трафіку (Байт/сек.) cl_updaterate - Число оновлень від сервера до клієнта (вхідний трафік) в сек. cl_cmdrate - Число оновлень від клієнта до сервера (витікаючий трафік) в сек. Ще деякі корисні установки конфіга(файл cstrikeconfig.cfg): cl_allowdownload - Вирішити скачування ресурсів з сервера до гравця. Впливає тільки на якийсь час і шанс підключення. Т.е, якщо неактивний (стоїть в 0), а на сервері модель, якої у вас немає вам не вдасться завершити процес підключення. Рекомендую активізувати (значення = 1). cl_allowupload - Вирішити скачування сервером ресурсів клієнта. Та ж ситуація, якщо у вас модель є, а на сервері її немає, то вашу модель ніхто не побачить. Рекомендую активізувати (значення = 1). cl_cmdbackup - Кількість пакетів посланих на сервер. Тобто скільки відсилається серверу пакетів в секунду. Чим менше значення чим менше пінг, але зловживати теж не слідує. Оптимальним значенням буде 2. cl_cmdrate - Швидкість з якою посилаються комманди на сервер. Для оптимальної роботи значніє повинне відповідати параметру framerate. Якщо говорити про модемне з'єднання, то значення повинне бути від 20 до 30. Спершу поставте 20. cl_download_ingame - Вирішити скачування ресурсів прямо в грі. На ваш вибір оскільки позначається на швидкості з'єднання тільки якщо у кого-небудь наставлене фічей на CS і він тільки що приєднався до гри. Я зазвичай вирішую скачування в грі (значення = 1). cl_lc - Компенсація лагов на стороні сервера. Даний параметр примушує сервер взяти до уваги ваш пінг і значно оптимізувати роботу, але ця опція може бути відключена на сервері (sv_unlag 0). Якщо це так, то cl_lc та втім і cl_lw ігноруються. Значення cl_lc як ви зрозуміли потрібно поставити 1. cl_lw - Всі ефекти і дії пов'язані із зброєю прораховуються на стороні клієнта. Це допомагає значно оптимізувати роботу, але у вас не буде 100%-ой гарантії, що те що ви бачите дійсно так. Хоча скільки я грав жодного разу не відмітив яких або відхилень від що реально відбувається. Хочете грати без лагов ставте значення 1. cl_lb - Всі наслідки перестрілки тобто плями крові, дірки на стінах і так далі прораховуються на стороні клієнта. Такий же принцип оптимізації як і в попередніх два коммандах. Значення 1 для оптимізації. cl_nodelta - Заборонити дельта стискування. Ніколи не робіть цього оскільки швидкість з'єднання це не поліпшить і призначено для хороших локальних мереж і убогих компів. Для гри по модему значення повинне бути 0. cl_nopred - Не передбачати руху гравця. Якщо хочете бачити плавні пересування інших гравців та і себе не включайте цю опцію (значення = 0). cl_resend - Час через яке буде знову посланий пакет, якщо попередній не дійшов. Чим менше тим швидше буде виправлена помилка при передачі пакету даних, але іноді варто ставити значення не 1, а 2 або навіть 3 оскільки якщо на лінії є шуми і наступний пакет теж не дійде, буде критична помилка і виліт з сервера (у правом-верхнем кутку повідомлення Connection Problem). Спершу поставте значення 1. cl_showfps - Показати FPS в лівому-верхньому кутку. У лівому-верхньом у кутку буде показаний ваш поточний FPS. Якщо графік з'єднання відключений (net_graph 0), то можете включить лічильник FPS (значення = 1). Але якщо слідуєте всім моїм рекомендаціям не включайте (значення = 0). cl_updaterate - Cкорость з якою оновлюються відомості про гру. Якщо значення параметра 20, то відомості про гру оновлюються 20 разів в секунду. До речі значення 20 є оптимальним. fastsprites - Вид спрайту диму. Виглядають жахливо. Значення може бути 0, 1, 2 або 3. Де 0 - реалістичні, а 2 - найпростіші (і убогі). На швидкість з'єднання значення позначається не особливо, швидше на швидкодію самого CS. Рекомендую спершу як значення - 2. fps_modem - FPS максимально по модему. Як і звичайне FPS, але дійсно тільки при грі по модему. Ставте 28. hud_fastswitch - Швидка зміна зброї. В цьому випадку ви не спочатку натискаєте на слот і потім на постріл і лише тоді міняється зброя, а відразу натискаєте на слот і зброю помінялося. max_shells - Максимальна кількість одночасна отрісовиваємих патронів. Для любителів спецефектів. Раджу відразу поставити в 0. max_smokepuffs - Максимальна кількість одночасна отрісовиваємих клубів диму. Аналогічний попередньому параметру, але тут мова йде про клубах диму. mp_decals - Кількість що відображаються одночасно дірок від пострілів, плям крові і так далі Щоб не ущемляти себе в ефектах і одночасно заощадити на системних ресурсах поставте 10. До речі для одиночної гри параметр інший - r_decals. mp_footsteps - Звук кроків. Якщо вже дуже пінгуєт відключите, але взагалі без них грати неможливо. net_graph - Графік швидкості з'єднання. Значення: 1- статистики і графік з'єднання, 2 - статистика, графік з'єднання і графік передачі даних, 3 - тільки статистика і 0 - неактивний. net_graphwidth - Ширина графіка швидкості з'єднання. Слід залишити значення за умовчанням - 192. net_graphpos - Розташування графіка швидкості з'єднання. Тобто зліва, по центру або справа. Залиште за умовчанням зліва (значення = 1). pushlatency - Згладжувати / компенсувати затримку. Рівна 50 або 100% пінга узятими з протилежним (отріц.) знаком. Наприклад, якщо пінг 300 по значення pushlatency повинно бути (-150) або (-200). Поки поставте (-150). scr_conspeed - Швидкість виїзду консолі. Я ставлю 10000. Настройки сервера(файл cstrike/server.cfg): sv_unlag - Компенсувати лаги клієнтів тобто вирішити cl_lc, cl_lw і cl_lb. При грі по модему сервер повинен підтримувати компенсацію лагов (значення = 1). sv_unlagmax - Максимальний час компенсації затримки в секундах. Залиште значення за умовчанням - 0.5 секунд. sv_unlagsamples - Скільки попередніх пакетів використовуються для обчислення затримки клієнтів. Вистачить одного пакету (значення = 1).
|