Субота, 04.05.2024, 05:41
ZonA cs93
Головна | Каталог статей | Реєстрація | Вхід
Меню сайту
Категорії каталогу
Мои статьи [16]
Міні-чат
200
Наше опитування
Оцените мой сайт

Результат опроса Результаты
Все опросы нашего сайта Архив опросов
Всего ответов: 42
Всего голосовало: 42
Обсудить на форуме
Головна » Статті » Мои статьи

Як зменшити PING
Якщо ви граєте по модему, то вимикайте icq, зупиняйте закачування і все інше, що створює зайвий трафік.
Потім зробіть в своєму конфігу перемикач настройок мережі.

Робиться він дуже просто:
У файл cstrike/autoexec.cfg додайте ось це:

alias net0 "rate 1400; cl_rate 1000; cl_updaterate 10; cl_cmdrate 15; alias netsw net1; echo *** Net: 24.0k, updates: 12; speak ten"
alias net1 "rate 2600; cl_rate 1500; cl_updaterate 15; cl_cmdrate 20; alias netsw net2; echo *** Net:
26.4k, updates: 15; speak fifteen"
alias net2 "rate 3100; cl_rate 2000; cl_updaterate 20; cl_cmdrate 25; alias netsw net3; echo *** Net:
31.2k, updates: 20; speak twenty"
alias net3 "rate 3300; cl_rate 2500; cl_updaterate 25; cl_cmdrate 30; alias netsw net4; echo *** Net: 33.6k, updates: 25; speak twenty.five"
alias net4 "rate 6000; cl_rate 5000; cl_updaterate 50; cl_cmdrate 50; alias netsw net0; echo *** Net: all must die, updates: 50; speak fifty"
net0

У файл cstrike/config.cfg потрібно додати ось це:
bind ALT netsw //вместо ALT можна поставити будь-яку клавішу.
net_graph 1
net_scale 5
net_graphpos 2

Прямо у грі натискаючи клавішу ALT підберіть оптимальну швидкість для вашого
коннекта.

По моєму досвіду при коннекте в інет 33600 нормально без лагов можна грати на значенні 10-15.

Розшифровка:
rate - Обмеження вхідного трафіку (Байт/сек.)
cl_rate - Обмеження витікаючого трафіку (Байт/сек.)
cl_updaterate - Число оновлень від сервера до клієнта (вхідний трафік) в
сек.
cl_cmdrate - Число оновлень від клієнта до сервера (витікаючий трафік) в сек.

Ще деякі корисні установки конфіга(файл cstrikeconfig.cfg):

cl_allowdownload - Вирішити скачування ресурсів з сервера до гравця. Впливає тільки на якийсь час і шанс підключення. Т.е, якщо неактивний (стоїть в 0), а на сервері модель, якої у вас немає вам не вдасться завершити процес підключення. Рекомендую активізувати (значення = 1).
cl_allowupload - Вирішити скачування сервером ресурсів клієнта. Та ж ситуація, якщо у вас модель є, а на сервері її немає, то вашу модель ніхто не побачить. Рекомендую активізувати (значення = 1).
cl_cmdbackup - Кількість пакетів посланих на сервер. Тобто скільки відсилається серверу пакетів в секунду. Чим менше значення чим менше пінг, але зловживати теж не слідує. Оптимальним значенням буде 2.
cl_cmdrate - Швидкість з якою посилаються комманди на сервер. Для оптимальної роботи значніє повинне відповідати параметру framerate. Якщо говорити про модемне з'єднання, то значення повинне бути від 20 до 30. Спершу поставте 20.
cl_download_ingame - Вирішити скачування ресурсів прямо в грі. На ваш вибір оскільки позначається на швидкості з'єднання тільки якщо у кого-небудь наставлене фічей на CS і він тільки що приєднався до гри. Я зазвичай вирішую скачування в грі (значення = 1).
cl_lc - Компенсація лагов на стороні сервера. Даний параметр примушує сервер взяти до уваги ваш пінг і значно оптимізувати роботу, але ця опція може бути відключена на сервері (sv_unlag 0). Якщо це так, то cl_lc та втім і cl_lw ігноруються. Значення cl_lc як ви зрозуміли потрібно поставити 1.
cl_lw - Всі ефекти і дії пов'язані із зброєю прораховуються на стороні клієнта. Це допомагає значно оптимізувати роботу, але у вас не буде 100%-ой гарантії, що те що ви бачите дійсно так. Хоча скільки я грав жодного разу не відмітив яких або відхилень від що реально відбувається. Хочете грати без лагов ставте значення 1.
cl_lb - Всі наслідки перестрілки тобто плями крові, дірки на стінах і так далі прораховуються на стороні клієнта. Такий же принцип оптимізації як і в попередніх два коммандах. Значення 1 для оптимізації.
cl_nodelta - Заборонити дельта стискування. Ніколи не робіть цього оскільки швидкість з'єднання це не поліпшить і призначено для хороших локальних мереж і убогих компів. Для гри по модему значення повинне бути 0.
cl_nopred - Не передбачати руху гравця. Якщо хочете бачити плавні пересування інших гравців та і себе не включайте цю опцію (значення = 0).
cl_resend - Час через яке буде знову посланий пакет, якщо попередній не дійшов. Чим менше тим швидше буде виправлена помилка при передачі пакету даних, але іноді варто ставити значення не 1, а 2 або навіть 3 оскільки якщо на лінії є шуми і наступний пакет теж не дійде, буде критична помилка і виліт з сервера (у правом-верхнем кутку повідомлення Connection Problem). Спершу поставте значення 1.
cl_showfps - Показати FPS в лівому-верхньому кутку. У лівому-верхньом у кутку буде показаний ваш поточний FPS. Якщо графік з'єднання відключений (net_graph 0), то можете включить лічильник FPS (значення = 1). Але якщо слідуєте всім моїм рекомендаціям не включайте (значення = 0).
cl_updaterate - Cкорость з якою оновлюються відомості про гру. Якщо значення параметра 20, то відомості про гру оновлюються 20 разів в секунду. До речі значення 20 є оптимальним.
fastsprites - Вид спрайту диму. Виглядають жахливо. Значення може бути 0, 1, 2 або 3. Де 0 - реалістичні, а 2 - найпростіші (і убогі). На швидкість з'єднання значення позначається не особливо, швидше на швидкодію самого CS. Рекомендую спершу як значення - 2.
fps_modem - FPS максимально по модему. Як і звичайне FPS, але дійсно тільки при грі по модему. Ставте 28.
hud_fastswitch - Швидка зміна зброї. В цьому випадку ви не спочатку натискаєте на слот і потім на постріл і лише тоді міняється зброя, а відразу натискаєте на слот і зброю помінялося.
max_shells - Максимальна кількість одночасна отрісовиваємих патронів. Для любителів спецефектів. Раджу відразу поставити в 0.
max_smokepuffs - Максимальна кількість одночасна отрісовиваємих клубів диму. Аналогічний попередньому параметру, але тут мова йде про клубах диму.
mp_decals - Кількість що відображаються одночасно дірок від пострілів, плям крові і так далі Щоб не ущемляти себе в ефектах і одночасно заощадити на системних ресурсах поставте 10. До речі для одиночної гри параметр інший - r_decals.
mp_footsteps - Звук кроків. Якщо вже дуже пінгуєт відключите, але взагалі без них грати неможливо.
net_graph - Графік швидкості з'єднання. Значення: 1- статистики і графік з'єднання, 2 - статистика, графік з'єднання і графік передачі даних, 3 - тільки статистика і 0 - неактивний.
net_graphwidth - Ширина графіка швидкості з'єднання. Слід залишити значення за умовчанням - 192.
net_graphpos - Розташування графіка швидкості з'єднання. Тобто зліва, по центру або справа. Залиште за умовчанням зліва (значення = 1).
pushlatency - Згладжувати / компенсувати затримку. Рівна 50 або 100% пінга узятими з протилежним (отріц.) знаком. Наприклад, якщо пінг 300 по значення pushlatency повинно бути (-150) або (-200). Поки поставте (-150).
scr_conspeed - Швидкість виїзду консолі. Я ставлю 10000.

Настройки сервера(файл cstrike/server.cfg):

sv_unlag - Компенсувати лаги клієнтів тобто вирішити cl_lc, cl_lw і cl_lb. При грі по модему сервер повинен підтримувати компенсацію лагов (значення = 1).
sv_unlagmax - Максимальний час компенсації затримки в секундах. Залиште значення за умовчанням - 0.5 секунд.
sv_unlagsamples - Скільки попередніх пакетів використовуються для обчислення затримки клієнтів. Вистачить одного пакету (значення = 1).

Категорія: Мои статьи | Додав: PatrioT (03.03.2009)
Переглядів: 36445 | Коментарі: 3 | Рейтинг: 3.0/3 |
Всього коментарів: 2
28.12.2011
2. Ололололо [Материал]
Менше пездіть чужі статі ! http://megamass.clan.su/forum/21-20-1 дауни якшо ви тиряєте чиїсь статі то принаймну напишіть з якого сайте спездили
В них дата завантажування з 2008 а вас 2009 !!!

23.06.2010
1. Ііііі [Материал]
ахахахахах сукааа

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу
Пошук
Друзі сайту

Музичний плеєр

Online MP3 Player


Украинская Баннерная Сеть

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Copyright MyCorp © 2024